תקנון כללי - סניפים
שימוש בסניפים של אופטיקה פריזמה
סניפי אופטיקה פריזמה מעניקים שירותי רכישת משקפיים ועדשות מגע, ייעוץ מקצועי ובדיקות ראייה לכלל הלקוחות בישראל.
יש לקרוא בעיון תקנון זה לפני ביצוע רכישה או קבלת שירות בסניפים. תקנון זה מהווה בסיס משפטי לכל דיון עם חברת אופטיקה פריזמה.
כניסה לסניפים או רכישה מעידה על הסכמתך לתקנון זה. מועד כתיבת התקנון (המופיע בראש התקנון) יכול להשתנות מעת לעת ועל כן אנו ממליצים לקרוא את כולו בעיון לפני קבלת שירות.
שירותי רכישה והתייעצות
באופטיקה פריזמה ניתן לרכוש מגוון מוצרים (משקפיים, מסגרות, עדשות מגע ועוד) ולקבל ייעוץ מקצועי מאופטומטריסטים מוסמכים בעלי ניסיון רב. על מנת ליהנות משירותי הסניף, ייתכן ותתבקש למלא את פרטיך האישיים, כולל שם מלא, טלפון, וכתובת דוא"ל. חשוב להקפיד על מסירת פרטים מדויקים.
בדיקות ראייה והתאמת מוצרים
כל בדיקת ראייה מבוצעת על ידי צוות מוסמך ומנוסה של אופטומטריסטים.
בדיקות הראייה מוצעות ללא עלות ברכישת משקפיים. במקרה שלא נרכשו משקפיים – עלות הבדיקה 200 ש"ח.
התאמת עדשות מגע ומשקפיים נעשית בהתאם למרשם ולצרכים האישיים של הלקוח. במקרה של התאמה אישית (לדוגמה: מולטיפוקל), יתבצע ייעוץ מקיף, כולל הדגמה והדרכה לתקופת הסתגלות לעדשות.
תשלומים ותנאי תשלום
התשלום על מוצרים ושירותים יתבצע במזומן או בכרטיס אשראי בלבד. ניתן לחלק תשלומים לעסקאות בהתאם לגובה העסקה. לדוגמה: בעסקה בסך 500 ש"ח תתאפשר חלוקה ל-2 תשלומים, בעסקה בסך 750 ש"ח תתאפשר חלוקה ל-3 תשלומים, וכן הלאה עד 6 תשלומים ללא ריבית.
לא ניתן לשלם בצ'קים.
מדיניות החלפות והחזרות
משקפי ראייה
לא ניתן להחזיר כסף על משקפי ראייה שיוצרו בהתאמת אישית, וכמו כן משקפי שמש אופטיות ועדשות מגע.
משקפי שמש
ביטול עסקה יתאפשר תוך 48 שעות מרגע קבלת הטובין.
ביטול עסקה לא יתאפשר במידה והצרכן עשה שימוש בטובין.
ביטול עסקה יהיה בתנאי שלא בוצעו התאמות מכל סוג שהוא במשקפיים.
לא ניתן לבטל עסקה על משקפי שמש שנמכרו בסכום הגבוה מ1,799 ש"ח.
תנאים כלליים
החלפת מוצר שלא בהתאמת אישית בצרוף חשבונית תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר.
המוצר יוחזר באריזתו המקורית.
דמי ביטול בהם ישא הלקוח הינם – 5% מערך הקניה או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם.
לא ניתן להחליף עדשות מגע לאחר פתיחת המוצר או כל פגם באריזתו.
אין אחריות על שבר במסגרת ראייה \ שמש
במקרה של רכישת עדשות אופטיות בלבד להרכבה על מסגרת של הלקוח – אין אחריות על נזק שעלול להגרם למסגרת של הלקוח.
אחריות על עדשות הראייה – על ציפויים למשך שנה אלא אם נאמר אחרת. אין אחריות לשיטות בעדשות.
החזר כספי בגין ביטול עסקה שיעשה בהתאם למדיניות אופטיקה פריזמה, יעשה באופן שנעשה בו התשלום.
הסתגלות למולטיפוקל
הלקוח יהיה זכאי ל3 חודשי הסתגלות מיום קבלת המשקפיים וזאת בכפוף לבדיקת אופטומטריה.
במידה והלקוח לא הסתגל למולטיפוקל במשך התקופה הנ"ל, הלקוח יהיה זכאי לשדרג לסוג אחר של עדשות בתשלום נוסף, או ל2 זוגות משקפי ראייה, האחד לקריאה מקרוב והשני לראייה לרחוק ללא תשלום נוסף (ניתן לבחור ממגוון רחב של מסגרות).
אחריות
האחריות למוצרים ניתנת לשנה מיום הרכישה ותקפה לנזקי ייצור בלבד. האחריות אינה כוללת נזקים שנגרמו משימוש לא סביר, שברים או שריטות בעדשות.
פרטיות ומידע אישי
אופטיקה פריזמה מתחייבת לשמור על פרטיות לקוחותיה. כל מידע אישי הנמסר בסניפים ישמש לצורכי מתן שירות בלבד, ולא יועבר לצד שלישי ללא אישור מפורש.
יצירת קשר
לשאלות או תמיכה ניתן לפנות אלינו ישירות, בטלפון 08-6751313 או בוואטספ 053-3645404 צוות הסניפים ישמח לעזור בכל נושא.
תקנון זה נועד להבטיח חווית שירות מיטבית עבור לקוחותינו. תודה על בחירתכם באופטיקה פריזמה.