תקנון רכישה באתר

תקנון תנאי שימוש: אתר אופטיקה פריזמה – Prizma Optic
מועד כתיבה: 2/2024
תקנון זה כתוב בלשון נקבה אך מיועד, כמובן, גם לגברים.
אתר אופטיקה פריזמה הוא אתר המשמש לרכישת משקפיים ועדשות מגע לכלל הגולשים בישראל.
יש לקרוא בעיון תקנון זה לפני ביצוע רכישה או כל שימוש באתר. תקנון זה מהווה בסיס משפטי לכל דיון עם חברת
חל איסור על כל שימוש באתר מתחת לגיל 18. כניסה לאתר או רכישה או שימוש במידע מעידה על הסכמתך לתקנון זה.
מועד כתיבת התקנון (המופיע בראש התקנון) יכול להשתנות מעת לעת ועל כן אנו ממליצים לקרוא את כולו בעיון לפני כל כניסה לאתר.
אנו ממליצים לך לבצע רישום לאתר עם משתמש וסיסמא. לשם כך יש להזין: שם מלא, כתובת, דוא”ל, וטלפון. יתכן ויתווספו פרטים נוספים. יש להקפיד על מילוי נכון של כל הפרטים שכן מילוי שגוי יוכל לגרום לביטול ההזמנה
חשוב להבהיר כי הרשמה לאתר מהווה הסכמה להצטרף לרשימת לקוחות הרשת ולרשימת התפוצה לקבלת דיוור ישיר מרשת אופטיקה פריזמה.
עצם השימוש באתר מהווה הסכמה והתחייבות לשימוש בדרך מקובלת ובתום לב באתר ללא כל הפרה של הוראות בתי הדין בישראל וזכויות קניין רוחני של צד שלישי לרבות זכויות יוצרים, סודות מסחריים, סימני מסחר או כל זכות צד שלישי אחרת וכל שימוש בתוכן האתר להפצה או לפרסום, לשון הרע וכי כל שימוש באתר הינה באחריותך בלבד.

רכישה באתר

  1. אופטיקה פריזמה מאפשרת רכישת מגוון מוצרים באמצעות אתר זה prizma-optic.co.il (להלן: “האתר”) בדרך נוחה ומהירה
  2. אין אפשרות לבצע רכישה באתר אם הנך מתחת לגיל 18 וזאת ע”פ ובהתאם לחוק בישראל.
  3. כל המחירים המוצגים באתר כוללים מע”מ.
  4. על מנת שתוכלי ליהנות משירות האתר, בעת ההזמנה תדרשי למלא את פרטייך כדי שנוכל לספק לך את הזמנתך. שם מלא, טלפון, כתובת, דוא”ל, ת”ז ואמצעי תשלום בבעלותך.
  5. הזמנה תאושר רק לאחר שיתקבל אישור מטעם חברת האשראי על ביצוע העסקה ורק לאחר בדיקת כל פרטי העסקה.
  6. במקרה בו לא אושרה עסקה ע”י חברת האשראי, תתקבל הודעת שגיאה אוטומטית אודות הסירוב ובאחריות הלקוחה ליצור קשר עם נציג מטעמנו או בטלפון 053-4347265/על ידי מילוי טופס ליצירת קשר/ במייל Service@prizma-optice.co.il. על מנת להסדיר את אמצעי התשלום. ההזמנה תאושר רק לאחר אישור חוזר של חברת האשראי. אם לאחר 7 ימי עסקים לא בוצעה הסדרה של אמצעי התשלום תהיה רשאית אופטיקה פריזמה לבטל את ההזמנה.
  7. הגשת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית והעושה כך צפויה להליכים משפטיים אזרחים ופליליים.
  8. בהזמנות אתר אשר יחולו בהן טעויות אנוש/באגים בפרטי המוצר/מחיר/תמונה תהיה רשאית אופטיקה פריזמה לבטל ולזכות הזמנות אלה בכפוף לאישור מנהל האתר.
  9. על כל רכישה של משקפי ראייה עם עדשות אופטיות או משקפי שמש עם עדשות אופטיות יהיה עליך לאשר בנוסף את תקנון אופטיקה פריזמה.
  10. כל הזמנה של משקפים אופטיות (שמש או ראייה) תאושר רק לאחר אישור אופטומטריסט אופטיקה פריזמה.
  11. החל מה1.2.2024 כל המוצרים האופטיים באתר (חוץ מעדשות מגע) הם להמחשה בלבד. אין כל אפשרות להזמין דרך האתר משקפי ראייה או שמש ראייה. ניתן לרכוש דרך האתר מוצרי "מדף" בלבד. על מנת להתייעץ בקשר למוצרים אופטיים מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך.
 

תשלומים

  1. ניתן לבצע עסקאות באתר עם כל כרטיסי האשראי שאופטיקה פריזמה עובדת איתן. אופטיקה פריזמה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק או להוסיף ספקי תשלום אחרים.
  2. האפשרות לחלוקה לתשלומים תשתנה בהתאם לגודל העסקה. ניתן לחלק את העסקה לתשלומים בגובה 200 ש”ח לכל תשלום. לדוגמא: בהזמנה של 400 ₪ תתאפשר חלוקה ל-2 תשלומים, בהזמנה של 600 ₪ תתאפשר חלוקה ל-3 תשלומים. ניתן לבצע חילוק לעד 3 תשלומים.
  3. במידה ולא בוצעה בחירה של חלוקת התשלום אזי העסקה תשולם בתשלום אחד (“ברירת המחדל”).
  4. ביצוע שינויים בפרטי אמצעי התשלום והחלוקה לתשלומים יתאפשר רק אל מול חברת האשראי באופן עצמאי.
  5. במידה ולא תתאפשר אספקת ההזמנה ללקוח/ה מכל סיבה שהיא תודיע על כך הרשת ללקוח/ה ויתבצע זיכוי מלא של העסקה. הרשת לא מתחייבת לאספקה מיידית של כלל המוצרים הנמכרים באתר.
  6. ברכישה באתר הנך מצהירה כי כרטיס האשראי בבעלותך או בבעלות אחר בהסכמה ובייפוי כוח מתאים. כרטיס האשראי חייב להיות בתוקף. בשימוש באתר או ברכישה הנך מסכימה שכל שימוש בכרטיס אשראי שלא בבעלות הלקוח הוא עבירה פלילית והעושה כך צפויה להליכים משפטיים אזרחים ופליליים.
  7. לא ניתן לשלם באתר בכרטיסי מועדונים חוץ ארגוניים, כרטיסים נטענים וכרטיסי עמיתים.
 

מוצרים

  1. אופטיקה פריזמה תציג באתר מגוון רחב של מוצרים (משקפיים, מסגרות, עדשות וכו’) ושירותים (בדיקות ראייה, התאמות וכו’). אופטיקה פריזמה תעשה את כל המאמצים כדי להבטיח כי כל המוצרים יהיו קיימים במלאי אך יתכנו מצבים, לצערנו, בהם מוצר/שירות שירכשו לא יהיה במלאי ולא יהיה ניתן להספקה.
  2. אופטיקה פריזמה רשאית לבטל את ההזמנה ולזכות את הלקוחה על אותו מוצר/שירות לאחר הודעה על כך.
  3. תמונות המוצרים באתר הם להמחשה בלבד.
  4. אופטיקה פריזמה תוכל לשנות ללא הודעה מראש את מלאי המוצרים באתר וכן את המחירים לפי שיקול דעתה הבלעדית.
  5. כל המחירים באתר הם כוללים מע”מ אך לא כוללים עלות משלוח.
 

משלוחים

  1. אופטיקה פריזמה תדאג לאספקת כל מוצר הנרכש על ידך באתר לכתובת בישראל אליה מגיעה חברת המשלוחים איתה החברה עובדת, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם כן נכתב אחרת באתר.
  2. זמן אספקת המוצרים באתר הוא בין 3 ל-21 ימי עסקים.
  3. עלות המשלוח: משלוח עד 7 ימי עסקים – 35 ש”ח. הזמנות מעל 400 ₪ לא יחויבו בעלות משלוח. יתכן ועלות המשלוח תעלה או תרד ע”פ שיקולה והחלטתה הבלעדית של אופטיקה פריזמה.
  4. במקרה של ביטול הזמנה לאחר שאושרה, תזוכה הלקוחה בעלות העסקה פחות עלות דמי הסליקה בגובה 5% מערך העסקה או 100 ש"ח – הנמוך מביניהם ועלות "דמי ביטול".
  5. ניתן לבקש שההזמנה תגיע לחנות של אופטיקה פריזמה ולבצע איסוף עצמי. שירות זה מוצא בחינם .
  6. מתן פרטים שגויים בעת ההזמנה תגרור אי יכולת לספק את המוצר למקום הנכון ובזמן. במקרה כזה תחזור ההזמנה מחברת השליחויות לאופטיקה פריזמה תחויב הלקוחה בעלות המשלוח.
  7. אופטיקה פריזמה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרמו כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתם לרבות שביתות, השבתות וכיוצ”ב. בכל מקרה תוגבל אחריותה של אופטיקה פריזמה בקשר לאיחורים, עיכובים או כשלים באספקת מוצרים.
  8. שירותים שנרכשו באתר לנזקים ישירים ככל שייגרמו עקב מעשה או מחדל של אופטיקה פריזמה או מי מטעמה ובהיקף שלא יעלה על מחיר המוצר או השירות שנרכשו על ידי הלקוח. אופטיקה פריזמה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק עקיף, תוצאתי או מיוחד שייגרם ללקוח בגין כל איחור, עיכוב או כשל באספקת מוצר או שירות – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.
 

החזרות זיכויים והחלפות

  1. אופטיקה פריזמה עושה כל מה שביכולתה על מנת לספק מוצר איכותי ותקין אך יחד עם זאת מבינים שאת יכולה לשנות את דעתך וזה בסדר. החזרת מוצר צריכה להתבצע בדרך הבאה: א. הודעה על רצון לביטול בטלפון (וואטספ בלבד) 053-4347265 /במייל service@prizma-optice.co.ilלפי סעיף 14 ה’ (ב) לחוק הגנת הצרכן ב. המוצר לא נפתח ולא בוצע בו כל שימוש, באריזתו המקורית ועם הצגת חשבונית רכישה. ג. החזרת המוצר לחנות אופטיקה פריזמה עד 30 ימים מיום הרכישה בתיאום מראש. ד. המוצר הוא מוצר מדף ולא מוצר שהוכן במיוחד ללקוחה. 
  2. לא ניתן להחזיר/להחליף או לקבל זיכוי על מוצר של הכנה אישית לרבות משקפי ראייה, עדשות ראייה, משקפי שמש אופטיות מלפני שהוכח ע"י אופטומטריסט אופטיקה פריזמה על חוסר הסתגלות.
  3. לא ניתן להחזיר/להחליף או לקבל זיכוי על עדשות מגע או תמיסות שאריזתם נפתחה. במידה והשתנה המספר יש אפשרות לבצע החלפה בחנות.
  4. לא ניתן לבצע החזר כספי על מוצר שמחיר המחירון שלו גבוה מ-1799 ש”ח. 
  5. ניתן לבצע החזר כספי רק על משקפיים שלא בהזמנה/הכנה אישית בתנאי שבוצעה תוך 48 שעות מעת קבלת הרכישה. ההחזר יבוצע תוך 14 ימי עסקים בהתאם לנהלי חברת האשראי.
  6. ניתן לבצע החזרה של מוצר העומד בכל הסעיפים לעיל כנגד קבלת זיכוי וזאת תוך 14 ימים מיום הרכישה. הלקוחה תבחר בין אם לבחור מוצר אחר מהאתר או חשבונית זיכוי התקפה ל-12 חודשים.
  7. החלטה בדבר פגם במוצר יתקבל בהתאם לשיקול דעת מנהל החנות או אופטומטריסט מטעם אופטיקה פריזמה. לעניין עדשות מגע, פתיחת האריזה המקורית תהווה ראייה לשימוש במוצר.
  8. ההחזר הכספי יבוצע תוך לא יאוחר מ- 14 ימי עסקים ממועד קבלת המוצר מהלקוח ותיעשה באמצעי התשלום שממנו בוצעה העסקה בלבד! ובניכוי של עלות דמי המשלוח (35 ש"ח) ועמלת ביטול העסקה.
  9. בעסקה משולבת עם מספר מוצרים לא ניתן לבצע החזר חלקי. במקרים האלה ניתן לבטל או את כל העסקה או לא לבטל. ביטול העסקה חייב לעמוד בסעיפים לעיל.
 

אחריות

  1. האחריות למוצרים הינה בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981, ובהתאם לתנאי תקנון זה.
    האחריות הינה לשנה מיום רכישת המוצר וניתנת על נזקי ייצור בלבד.
  2. האחריות אינה כוללת שברים ו/או שריטות בעדשה ו/או נזק כתוצאה של שימוש לא סביר.
  3. האחריות ניתנת בחנות בלבד, כמו כן, יש להציג את חשבונית הקניה.
  4. במקרה של טעות באתר, בתיאור המוצר, במחירו, בתנאי התשלום, בתמונת המוצר או בכל מידע אחר המפורט באתר, טעות בפרטייך כפי שיופיעו באופטיקה פריזמה, תהא אופטיקה פריזמה רשאית, אך לא חייבת, לבטל את העסקה במלואה או בחלקה ולהחזיר לך כל תשלום ששילמת.
  5. אופטיקה פריזמה תעשה כל שביכולתה על מנת לשמור על אתר תקין, מהיר, וללא הפרעות אך יכול להיות מקרים בהם יופיעו תקלות שיגרמו לקלקולים ותקלות בתוכנה, בחומרה ובטלפון. אופטיקה פריזמה לא תישא באחריות לכל תקלה או שיבוש עקב שימוש באתר. בכל מקרה אופטיקה פריזמה לא יהיו אחראיים על כל נזק ו/או הפסד ויגרמו לכל המשתמש באתר ו/או על איש מטעמו.
 

חוסר הסתגלות

  1. במסירת משקפי מולטיפוקל בפעם הראשונה, הלקוח יעבור הדרכה אצל אופטומטריסט מוסמך מטעם אופטיקה פריזמה שבה יקבל את כל המידע הדרוש להסתגלות המהירה ביותר לעדשות המולטיפוקל. הסתגלות יכולה לקחת כמה שעות עד כמה חודשים.
    חשוב לציין כי ברכישת משקפי מולטיפוקל אצל אופטיקה פריזמה ניתנת אחריות המכסה מצב של חוסר הסתגלות לעדשות המולטיפוקל. הלקוח יהיה זכאי ל3 חודשי הסתגלות מיום קבלת משקפיים.
    בחירת עדשה נכונה המתאימה לצרכי הלקוח תקל על הסתגלות מהירה יותר.
    העיניים צריכות להתאים עצמן לראיה דרך עדשה רב מוקדית, לכן דרושה קצת סבלנות ובעיקר רצון להסתגל. 80% מההצלחה בהסתגלות מלאה נובעת מהרצון של הלקוח!
    אחרי זמן ההסתגלות, הראיה הופכת טבעית יותר ונוחה. במידה של חוסר הסתגלות נזמין אתכם אלינו לבדיקה חוזרת בחינם בחנות ונחליף לכם את המוצר ללא צורך בתשלום נוסף.
    במידה ולאחר תקופת הסתגלות סבירה העדשות עדיין לא מתאימות, ניתן להפנות את הלקוח לפתרונות אחרים.
 

קניין רוחני
התוכן המוצג באתר כמו כן התמונות המוצגות, סמלים מסחריים, לוגו, גרפיקה, וידאו, כתבות ובכלל נראות האתר הינם רכוש אופטיקה פריזמה בלבד (אלה אם כן יצוין אחרת).
כל שימוש מסחרי, העתקה, הצגה בפומבי, שינוי, שכפול, העתקה וכו’ בלי אישור אופטיקה פריזמה מהווה הפרה של זכויות קניין רוחני וצפויה להגיע לידי תביעה אזרחית או פלילית.
זכויות קניין רוחני מתייחסות גם לשימוש “טוב” ולא מתייחסת רק לשימוש “רע”.

 

מדיניות הפרטיות

אופטיקה פריזמה מכבדת את פרטיות של כל אדם לכן יש לקרוא תקנון זה לפני כל שימוש באתר, במיוחד לפני השארת פרטים. מעבר לכך – פרט שאינך רוצה שנדע – אל תגידי לנו אותו. יתכן ואופטיקה פריזמה תעשה שינויים בתקנון הפרטיות עקב שינויים בחוק או כל סיבה אחרת לכן אנו ממליצים על קריאה חוזרת של תקנון פרטיות זה.
מידע אישי – מידע זה נאסף מהמידע שאת נותנת לנו בעת רכישה, פנייה בתיבת צור קשר וכו’. במקרים אלה תתבקשי להעביר לנו מידע כדי שנוכל ליצור קשר בעת הצורך ולקבלת כל שירותי האתר המוצעים בו. אופטיקה פריזמה רשאית להשתמש בפרטים שהשארת במערכת על מנת לעדכן במבצעים, אירועים, הטבות, הודעות, סטטוס הזמנה, קולקציות חדשות וכו’ במידה ואינך מעוניינת לקבל מאופטיקה פריזמה יש לפנות אלינו במייל service@prizma-optice.co.il/בטופס צור קשר.

 

תוכן ומידע

אופטיקה פריזמה ממליצה לכל לקוחה לבצע בדיקת ראייה לפני רכישה ולא להסתמך על המופיע באתר בלבד. כל החלטה שתתקבל על סמך האתר בלבד תהיה באחריותך. אופטיקה פריזמה תעשה את מירב המאמצים אך לא תתחייב על אי דיוקים, שיבושים, דרישות אישיות או ציפיות לקוחה. אך יחד עם זאת נשמח לקבל תגובות כדי לשמור על האתר עדכני ורלוונטי.

 

רכישה באמצעות מרשם

כל רכישה של משקפי ראייה, משקפי קריאה, עדשות ראייה יתבצע רק באמצעות מרשם תקין ושאושר ע”י אופטומטריסט שאושר ע”י אופטיקה פריזמה מרשם תקין הינו מרשם בן פחות משנה עם הנתונים הבאים: ספרה, צילינדר, זווית, ADD מספר קריאה, פי די PD הנתונים צריכים להיות לכל עין בנפרד-

אופטיקה פריזמה תהיה רשאית ליצור קשר עם הלקוחות עם נתונים שיראו לא נכונים. במקרה כזה נזמין אותך לבדיקת ראייה חינם כתנאי להמשך ההזמנה. אופטיקה פריזמה תהיה רשאית לבטל כל הזמנה עם לקוחה לא תרצה להגיע לבדיקת ראייה בהודעה מראש.

 

שינויים באתר

אופטיקה פריזמה רשאית וצפויה לבצע שינויים באתר בהתאם לשקולה בלבד. השינויים יכולים להיות בנראות באתר, מחירים, תמונות, מבצעים, מבנה האתר או בכל שינוי שיידרש. שינויים כאלה יכול ויגרמו לתקלות שונות בעת רכישה או גלישה באתר. מובהר כי לא תהיה לך כל דרישה, טענה או תביעה כלפי אופטיקה פריזמה בעקבות שינויים עתידיים.

 

מועדון לקוחות

מועדון לקוחות של אופטיקה פריזמה מעדכנת אותכם במבצעים של החנות ומקלה עליכם בעת הרכישה בכך שלא תצטרכו כל קניה להכניס את כל הפרטים שלכם וכבר תהיו רשומים עם כל הפרטים שלכם.

 

ספאם
בהתאם לתיקון מס’ 40 לחוק התקשורת (בזק ושידורים) התשמ”ב 1982, סעיף 30א (להלן החוק) הנני מאשר בזאת ל”אופטיקה פריזמה” לשלוח אליי ו/או אל מי מטעמי, באמצעות הודעה אלקטרונית ו/ או הודעת מסר קצר ו/או מערכת חיוג אוטומטית ו/או פקסמיליה ו/או כל אמצעי נוסף ו/או אחר, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החנות, מעת לעת דבר פרסום כהגדרתו בחוק. ידוע לי כי אוכל להסיר את עצמי מרשימת התפוצה בכל עת שאבחר לעשות זאת ע”י שליחת אי מייל לכתובת: service@prizma-optice.co.il

 

יצירת קשר

 

נתקלתם בבעיה וצריכים תמיכה? אופטיקה פריזמה פה בשבילכם על מנת לעזור לכם בבעיות! כדי לקבל שירות יש לפנות אלינו:

 

במייל: service@prizma-optice.co.il

פייסבוק

אינסטגרם

וואטספ 053-4347265

באמצעות טופס ליצירת קשר

מדיניות ביטול עסקה

מבוא

אנו מחויבים לספק ללקוחותינו חווית רכישה מספקת. אם מסיבה כלשהי אינך מרוצה מהרכישה שלך, יש לנו מדיניות ברורה לגבי ביטול עסקאות.

 

תנאים לביטול עסקה

  1. לקוחות יכולים לבטל את העסקה בתוך 48 שעות מרגע קבלת המוצר, ללא כל טענה. ניתן לבצע החזר כספי רק על משקפיים שלא בהזמנה/הכנה אישית. ההחזר יבוצע תוך 14 ימי עסקים בהתאם לנהלי חברת האשראי ובניכוי של עלות דמי המשלוח (35 ש"ח) ועמלת ביטול העסקה. ניכוי דמי ביטול העסקה יהיו 5% ממחיר המוצר שרכישתו בוטלה, או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם.
  2. המוצר צריך להיות במצב חדש, לא בשימוש ובאריזתו המקורית. אם המוצר ניזוק או לא נמצא במצב המקורי, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לא לקבל את הבקשה לביטול.
  3. לא ניתן להחזיר/להחליף או לקבל זיכוי על עדשות מגע או תמיסות שאריזתם נפתחה. במידה והשתנה המספר יש אפשרות לבצע החלפה בחנות.
  4. לא ניתן לבצע החזר כספי על מוצר שמחיר המחירון שלו גבוה מ-1799 ש”ח.
  5. בעסקה משולבת עם מספר מוצרים לא ניתן לבצע החזר חלקי. במקרים האלה ניתן לבטל את כל העסקה או לא לבטל. ביטול העסקה חייב לעמוד בסעיפים לעיל.
  6. החלטה בדבר פגם במוצר יתקבל בהתאם לשיקול דעת מנהל החנות או אופטומטריסט מטעם אופטיקה פריזמה. לעניין עדשות מגע, פתיחת האריזה המקורית תהווה ראייה לשימוש במוצר.
 

תהליך הביטול

  1. הודעת ביטול: על הלקוח לשלוח הודעת ביטול לכתובת דוא"ל Service@prizma-optic.co.il או להתקשר למוקד השירות שלנו בוואטספ 0534347265. בהודעה יש לציין את פרטי ההזמנה ואת הסיבה לביטול.
  2. החזרת המוצר: לאחר קבלת הודעת הביטול, אנו ננחה אותך כיצד להחזיר את המוצר. הלקוח יהיה אחראי על עלויות המשלוח להחזרת המוצר, אלא אם כן מדובר במוצר פגום או לא תואם להזמנה.
  3. החזר כספי: לאחר קבלת המוצר המוחזר ובדיקתו, ההחזר הכספי יבוצע באותו אמצעי תשלום שבו השתמש הלקוח, בתוך 14 ימי עסקים.
 

מוצרים פגומים או לא תואמים

במקרה של מוצר פגום או שאינו תואם להזמנה, הלקוח רשאי לבקש החזר או החלפה. במקרה זה, על הלקוח ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בהקדם האפשרי.

 

 

שינויים במדיניות

מדיניות ביטול זו עשויה להתעדכן מעת לעת. אנו ממליצים לבדוק את המדיניות באתר שלנו לפני ביצוע רכישות.

 

 

יצירת קשר

אם יש לך שאלות או דאגות בנוגע למדיניות ביטול העסקה, אנא פנה אלינו בכתובת Service@prizma-optic.co.il או בבוואטספ 0534347265

 

 

סיכום

אנו שואפים לספק מוצרים באיכות גבוהה ולשירות לקוחות מצוין. מדיניות ביטול זו נועדה להבטיח שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים מהקנייה שלהם. תודה על האמון שלך בנו.

 

 

מתקשים לקרוא מקרוב?
או מרגישים שהאופק קצת מטושטש?
בדיקת המולטיפוקל המדויקת ביותר – עם עדשות פרימיום מהמותגים המובילים בעולם.

מעל 40 שנות ניסיון

100% אחריות להסתגלות

דילוג לתוכן