ביטול עסקה

מדיניות ביטול עסקה

מבוא

אנו מחויבים לספק ללקוחותינו חווית רכישה מספקת. אם מסיבה כלשהי אינך מרוצה מהרכישה שלך, יש לנו מדיניות ברורה לגבי ביטול עסקאות.

תנאים לביטול עסקה

  1. 1. לקוחות יכולים לבטל את העסקה בתוך 72 שעות מרגע קבלת המוצר, ללא כל טענה. ניתן לבצע החזר כספי רק על משקפיים שלא בהזמנה/הכנה אישית. ההחזר יבוצע תוך 14 ימי עסקים בהתאם לנהלי חברת האשראי ובניכוי של עלות דמי המשלוח (35 ש"ח) ועמלת ביטול העסקה. ניכוי דמי ביטול העסקה יהיו 5% ממחיר המוצר שרכישתו בוטלה, או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם.
  2. 2. המוצר צריך להיות במצב חדש, לא בשימוש ובאריזתו המקורית. אם המוצר ניזוק או לא נמצא במצב המקורי, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לא לקבל את הבקשה לביטול.
  3. 3. לא ניתן להחזיר/להחליף או לקבל זיכוי על עדשות מגע או תמיסות שאריזתם נפתחה. במידה והשתנה המספר יש אפשרות לבצע החלפה בחנות.
  4. 4. לא ניתן לבצע החזר כספי על מוצר שמחיר המחירון שלו גבוה מ-1799 שח
  5. 5. בעסקה משולבת עם מספר מוצרים לא ניתן לבצע החזר חלקי. במקרים האלה ניתן לבטל את כל העסקה או לא לבטל. ביטול העסקה חייב לעמוד בסעיפים לעיל.
  6. 6. החלטה בדבר פגם במוצר יתקבל בהתאם לשיקול דעת מנהל החנות או אופטומטריסט מטעם אופטיקה פריזמה. לעניין עדשות מגע, פתיחת האריזה המקורית תהווה ראייה לשימוש במוצר.

תהליך הביטול

  1. 1. הודעת ביטול: על הלקוח לשלוח הודעת ביטול לכתובת דוא"ל Service@prizma-optic.co.il או להתקשר למוקד השירות שלנו בוואטספ 0534347265. בהודעה יש לציין את פרטי ההזמנה ואת הסיבה לביטול.
  2. 2. החזרת המוצר: לאחר קבלת הודעת הביטול, אנו ננחה אותך כיצד להחזיר את המוצר. הלקוח יהיה אחראי על עלויות המשלוח להחזרת המוצר, אלא אם כן מדובר במוצר פגום או לא תואם להזמנה.
  3. 3. החזר כספי: לאחר קבלת המוצר המוחזר ובדיקתו, ההחזר הכספי יבוצע באותו אמצעי תשלום שבו השתמש הלקוח, בתוך 14 ימי עסקים.

מוצרים פגומים או לא תואמים

במקרה של מוצר פגום או שאינו תואם להזמנה, הלקוח רשאי לבקש החזר או החלפה. במקרה זה, על הלקוח ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בהקדם האפשרי.

שינויים במדיניות

מדיניות ביטול זו עשויה להתעדכן מעת לעת. אנו ממליצים לבדוק את המדיניות באתר שלנו לפני ביצוע רכישות.

יצירת קשר

אם יש לך שאלות או דאגות בנוגע למדיניות ביטול העסקה, אנא פנה אלינו בכתובת Service@prizma-optic.co.il או בבוואטספ 0534347265

סיכום

אנו שואפים לספק מוצרים באיכות גבוהה ולשירות לקוחות מצוין. מדיניות ביטול זו נועדה להבטיח שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים מהקנייה שלהם. תודה על האמון שלך בנו.

מתקשים לקרוא מקרוב?
או מרגישים שהאופק קצת מטושטש?
בדיקת המולטיפוקל המדויקת ביותר – עם עדשות פרימיום מהמותגים המובילים בעולם.

מעל 40 שנות ניסיון

100% אחריות להסתגלות

דילוג לתוכן