שאלות ותשובות

יש לכם שאלה? ריכזנו כאן את השאלות הנפוצות ביותר, ואם בכל יש לכם שאלה נוספת, נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע ככל האפשר.

איך מתבצע תהליך הרכישה באתר? מאוד פשוט, נכנסים לאתר בוחרים את המוצרים אותם אהבתם מוסיפים אותם לסל הקניה שלכם, ברגע שסיימתם לבחור לוחצים על סל הקניות ולוחצים על תשלום, ניתן להשלים את הרכישה כאורח באתר או להירשם עם פרטייך האישיים ולאחר מכן להכניס את אמצעי התשלום וסיימתם את ההזמנה 🙂

האם הרכישה באתר מאובטחת? בוודאי! הרכישה באתר מתבצעת בעזרת תקני האבטחה המחמירים ביותר, ועל ידי ספק סליקה חיצוני כך שפרטי האשראי לא יישמרו באתר לעולם! כבר דאגה אחת פחות 😉 

אילו אמצעי תשלום מקבלים באתר? תשלום באתר יתבצע על ידי כרטיס אשראי בלבד אשר יוזן באופן עצמאי על ידי הלקוח. במזומן ניתן לשלם בחנות בלבד.

האם כדי לבצע הזמנה עלי לפתוח חשבון באתר? כדי לרכוש מהאתר שלנו לא חייבים לפתוח חשבון באתר, אך יחסוך לכם זמן בהזמנות הבאות שלכם כשתגיעו לקופה- לא תצטרכו כל פעם מחדש להכניס את הפרטיים האישיים שלכם, זה כבר יהיה באתר.

מה נותן לי להירשם לאתר? תוכלו למצוא באיזור האישי את כלל הזמנות הקודמות שלכם, כל הפרטיעם האיישים שלכם כבר יהיו מוזנים במערכת ולא תצטרכו כל הזמנה להזין מחדש את הפרטים ובכך תחסו לעצמכם זמן. 

האם ניתן לעשות תשלומים?

האפשרות לחלוקה לתשלומים תשתנה בהתאם לגודל העסקה. ניתן לחלק את העסקה לתשלומים בגובה 200 ש”ח לכל תשלום. לדוגמא: בהזמנה של 400 ₪ תתאפשר חלוקה ל-2 תשלומים, בהזמנה של 600 ₪ תתאפשר חלוקה ל-3 תשלומים. ניתן לבצע חילוק לעד 3 תשלומים.

מהי מדיניות המשלוחים? הזמנות יסופקו עד בית הלקוח תוך 3-14 ימי עסקים מיום אישור ההזמנה. ההזמנות יסופקו באמצעות חברת השליחויות. ניתן לבצע איסוף עצמי מסניפי הרשת המופיעים  ללא עלות.

מהן שיטות המשלוחים באתר?  אנחנו מעמידים לרשות לקוחותינו מגוון אופציות אספקה ושילוח: איסוף עצמי // משלוח לכל הארץ – עד 14 ימי עסקים  – בכפוף לאזורי אספקה. 

כיצד מתבצע המשלוח לבית? כלל המשלוחים מתבצעים על ידי חברת משלוחים מקצועית, אשר השליח יצור איתכם קשר ביום אספקת המשלוח. 

מהן עלויות המשלוח? עלויות המשלוח הם: משלוח עד 14 ימי עסקים – 35 ש”ח. הזמנות מעל 400 ₪ לא יחויבו בעלות משלוח.

איך יודעים שההזמנה התקבלה והועברה לטיפול? בסיום ההזמנה תועברו לעמוד ובו יהיה כתוב כל פרטי ההזמנה עם הפרטיים האישיים ומספר ההזמנה, בנוסף תקבלו למייל שלכם את החשבונית עם פירוט ההזמנה.

כיצד ניתן לבדוק את סטטוס ההזמנה? ניתן לבדוק סטטוס הזמנה בוואטספ מספר 053-4347265/ במייל service@prizma-optice.co.il/ על ידי מילוי טופס ליצירת קשר ונציג יחזור אליכם. 

האם יש אופציה לשנות את מקום המשלוח לאחר שכבר ביצעתי הזמנה? אין בעיה לשנות, אך יש להיעשות תוך 24 שעות מרגע ביצוע ההזמנה/ כל עוד לא יצא ההזמנה לחברת השליחויות.

האם ניתן לערוך הזמנה לאחר ביצוע ההזמה?  אפשר לערוך/לשנות את ההזמנה כל עוד לא עולה על 24  מרגע ההזמנה/ כל עוד לא יצא ההזמנה לחברת השליחויות.

לאן צריך לפנות כדי לשנות הזמנה? יש לפנות לוואטספ / במייל service@prizma-optice.co.il/ על ידי מילוי טופס ליצירת קשר ונציג יחזור אליכם. 

כיצד ניתן לבטל הזמנה לאחר רכישה? יש לפנות אלינו בוואטספ 0534347265/ במייל service@prizma-optice.co.il/  על ידי מילוי טופס ליצירת קשר ונציג יחזור אליכם.

מה הם התנאים לביטול עסקה? ניתן לבטל עסקה עד 24 שעות מביצוע ההזמנה 

על מה מחוייבים בביטול עסקה? אדם אשר עשה ביטול עסקה תוך 24 שעות מרגע  ביצוע העסקה או בטרם יצאה ההזמנה לחברת השליחויות יחוייב בעבור 5% עבור דמי סליקה מערך הקניה או ב100 ש"ח – הנמוך מביניהם (בכפוף לתקנון).

מתקשים לקרוא מקרוב?
או מרגישים שהאופק קצת מטושטש?
בדיקת המולטיפוקל המדויקת ביותר – עם עדשות פרימיום מהמותגים המובילים בעולם.

מעל 40 שנות ניסיון

100% אחריות להסתגלות

דילוג לתוכן