משלוחים החזרות והחלפות
משלוחים
איסוף עצמי – ניתן לאסוף את ההזמנה מהחנות שלנו, תוך
כ-שעתיים לאחר ההזמנה, בכפוף לבדיקה עם החנות על השלמת ההזמנה.
משלוח עד הבית –
בקנייה מעל 400 ש"ח – בחינם,
מתחת ל400 ש"ח – בעלות של 35 ש"ח.
זמני משלוח:
- זמני משלוח למשקפי שמש (מדף) – עד 7 ימי עסקים.
- זמני משלוח לעדשות מגע – עד 14 ימי עסקים.
- זמני משלוח לעדשות מגע עם צילנדר – עד 21 ימי עסקים.
- זמני משלוח למשקפי ראייה – עד 14 ימי עסקים.
החלפות והחזרות
החלפות או החזרות יאושרו אך ורק במידה ולא נעשה שימוש במוצר, ובתנאי
שלא עברו 72 שעות מקבלת המוצר.
בעדשות מגע – 14 ימי עסקים, ואריזת העדשות צריכה להיות סגורה וללא כל פגם.
במשקפיים – ביטול עסקה יהיה בתנאי שלא
בוצעו התאמות מכל סוג שהוא.
במשקפי ראייה – אין אפשרות להחלפה או
החזרה.
מוצרי יוקרה: לא ניתן לבטל עסקה של
משקפי שמש שנמכרו בסכום הגבוה מסך של ₪1799. המחיר הקובע יהיה המחיר המלא של המוצר
לפני כל הנחה שמפורסם באתר prizma-optic.co.il
אופן ביצוע ההחלפה:
1) ניתן להגיע לסניף – רחוב הרצל 32, אשקלון ('אופטיקה פריזמה' בוייז).
2) באמצעות דואר ישראל: לכבוד: אופטיקה פריזמה, רחוב הרצל 32, אשקלון 7860131.
כאשר החבילה תגיע אלינו, אנו ניצור קשר להמשך טיפול.
החזרות – ביטול העסקה יתקיים תוך 72 שעות מקבלת המוצר.
הלקוח יהיה זכאי להחזר כספי מלא, למעט 5% 'דמי ביטול', בתנאי שדמי הביטול
לא יעברו סכום של 100 ש"ח בהתאם להוראות החוק. הזיכוי יעודכן בחודש
העוקב לקבלת המוצר אצלנו.
גובה ההחזר: במקרה שהלקוח ביטל את העסקה, ייגבו דמי ביטול בשיעור של 5%
ממחיר העסקה או עד
₪100, הסכום הנמוך מביניהם. בנוסף ייגבה תשלום בעד עמלת הסליקה ודמי ביטול.
תנאים כלליים
- החלפת מוצר אשר לא נעשה בהתאמה אישית בצרוף חשבונית תוך 72 שעות מקבלת המוצר.
- המוצר יוחזר באריזתו המקורית.
- דמי הביטול בהם ישא הלקוח הינם – 5% מערך הקנייה או עד ₪100, הנמוך מביניהם.
- עדשות מגע – אין אופציית החזרה או החלפה לאחר פתיחת המוצר או כל פגם באריזתו.
- אין אחריות על שבר במסגרת ראיה / שמש.
- בכפוף להוראות הדין, אין אחריות לכל נזק אשר נגרם במהלך תיקון משקפיים ישנים של הלקוח מעבר לתקופת האחריות שמעניקה אופטיקה פריזמה.
- אחריות לעדשה – אופטיקה פריזמה אינה מעניקה אחריות לשריטה/ות בעדשה/ות, האחריות שמוענקת חלה על ציפוי אנטי רפלקס, למשך שנה עד שלוש שנים (תלוי בסוג העדשה).
- החזר כספי בגין ביטול עסקה שיעשה בהתאם למדיניות אופטיקה פריזמה, יעשה באופן שנעשה בו התשלום.
- המחירים באתר, בסניף ובניידת יכולים להשתנות בהתאם להנחות / מבצעים ולמלאים שונים.
- במקרה של רכישת מסגרת בלבד (ללא עדשות) – אופטיקה פריזמה אינה מעניקה אחריות לעדשות הלקוח והאחריות למסגרת תפקע לאחר הרכבת עדשות שלא ע"י אופטיקה פריזמה.
- במקרה של רכישת עדשות אופטיות בלבד להרכבה על מסגרת של הלקוח – אופטיקה פריזמה אינה אחראית לנזק שעלול להגרם למסגרת הלקוח במהלך תהליך ההרכבה של העדשות.
- במקרה של מבצעים מיוחדים – אין כפל מבצעים ומימושם עד גמר המלאי בלבד, אלא אם צויין אחרת.
חוסר הסתגלות למולטי
לקוח שלראשונה הותאמו עבורו עדשות מולטיפוקל, יהיה זכאי ל-3 חודשי הסתגלות מיום קבלת המשקפיים. במידה והלקוח לא הסתגל למולטיפוקל במשך התקופה האמורה, הלקוח יהיה זכאי לקבל זיכוי על העדשות ולרכוש עדשות ראייה לרחוק \ קרוב באותה המסגרת, או החזר כספי על עדשות המולטיפוקל בכפוף למדיניות אופטיקה פריזמה (לאחר ניקוי דמי ביטול).