תקנון שירות האופטיקה הניידת של אופטיקה פריזמה – "פריזמה אקספרס"
מבוא
אופטיקה פריזמה (להלן: "החברה") מספקת שירותי אופטיקה ניידת הכוללים בדיקות ראייה, התאמת משקפי ראייה ומכירת מסגרות ועדשות. תקנון זה מתאר את התנאים וההגבלות לשירות זה.
- הגדרות
1.1. "לקוח" – כל אדם או גוף המזמין שירותים מהחברה.- "שירות" – שירותי אופטיקה ניידת, כולל בדיקת ראייה, מכירת מסגרות ועדשות.
- "מוצרים" – משקפי ראייה, עדשות ראייה, משקפי שמש, משקפי שמש אופטיות וכדומה.
- שירותים
2.1. החברה מציעה שירותי אופטיקה ניידת, כולל בדיקות ראייה והתאמת משקפי ראייה.
- בדיקות הראייה יבוצעו על ידי אנשי מקצוע מוסמכים בלבד.
- זמן קבלת המוצרים
3.1. זמן אספקת המוצרים לאחר ביצוע ההזמנה:
- עדשות מדף: 1-7 ימי עסקים (ברוב המקרים עד 72 שעות מרגע ביצוע ההזמנה).
- עדשות ייצור כולל מולטיפוקל: 5-17 ימי עסקים.
- מבצעים והנחות
4.1. מבצעים המוצעים בסניף לא יהיו תקפים לשירות האופטיקה הניידת, ולהפך.
4.2. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את המבצעים מעת לעת.
- בדיקות ראייה
5.1. עלות בדיקת הראייה היא 500 ש"ח (ל5 אנשים, כל אדם נוסף – 50 ש"ח)
5.2. המחיר ייקבע בהתאם למדיניות החברה ויכול להשתנות מעת לעת.
5.3. כדי להזמין בדיקת ראייה, על הלקוח לשלם פיקדון בסך 500 ש"ח, שמהווה את מחיר הבדיקה המלא. חובה לתאם את בדיקת הראייה מראש.
5.4. ניתן להזמין בדיקת ראייה אך ורק לעסקים או קבוצות של מינימום 5 אנשים.
5.5. למען הסר ספק, אם הלקוח בוחר שלא לרכוש משקפיים, דמי הפיקדון ששולמו על בדיקת הראייה לא יוחזרו.
5.6. הלקוח יכול להזמין את שירות האופטיקה הניידת גם ללא בדיקת ראייה. ניתן להזמין עדשות ראייה לפי מספר במשקפיים קודמים (בכפוף למצב העדשות) או לפי מרשם ראייה אישי. במקרה זה, הלקוח לא יהיה מחויב לשלם כל פיקדון מראש.
5.7. ניתן לבטל את בדיקת הראייה עד 48 שעות לפני מועד התור, ולקבל החזר כספי מלא.
5.8. בדיקת ראייה בבית הלקוח (ללקוחות פרטיים) מוצעת רק במקרים חריגים (בתיאום מראש ב-WhatsApp).
- ביטול הזמנה
6.1. במידה והלקוח מבטל הזמנה לאחר שאושרה, הוא יזוכה בעלות העסקה פחות עלות דמי הסליקה בגובה 5% מערך העסקה או 100 ש"ח – הנמוך מביניהם ובקיזוז עלות "דמי ביטול". כמו כן, אם נעשתה בדיקת ראייה, התשלום או "דמי הפיקדון" לא יוחזרו!
6.2. הביטול ייעשה בכתב ויועבר לשירות הלקוחות של החברה, במייל: nayedet@prizma-optic.co.il .
- החזרות והחלפות
7.1. לא ניתן להחזיר/להחליף או לקבל זיכוי על מוצר של הכנה אישית, לרבות משקפי ראייה, עדשות ראייה ומשקפי שמש אופטיות, מלפני שהוכח ע"י אופטומטריסט של החברה על חוסר הסתגלות.
7.2. לא ניתן לבצע החזר כספי על מוצר שמחיר המחירון שלו גבוה מ-1799 ש”ח.
7.3. לא ניתן להחזיר/להחליף או לקבל זיכוי על עדשות מגע או תמיסות שאריזתם נפתחה. במידה והשתנה המספר יש אפשרות לבצע החלפה בחנות.
7.4. כל בקשה להחזרה או החלפה תיבדק על ידי החברה בהתאם למדיניותה.
- פרטיות ואבטחת מידע
8.1. החברה מתחייבת לשמור על פרטיות המידע האישי של הלקוחות בהתאם לחוק הגנת הפרטיות.
8.2. המידע שנאסף ישמש לצורך מתן השירותים בלבד.
- שיפוט
9.1 כל סכסוך בין הלקוח לחברה יהיה בסמכות בית המשפט המוסמך באזור תל אביב.
- עדכון התקנון
10.1. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את התקנון מעת לעת. כל שינוי יפורסם באתר.
- אחריות
11.1. האחריות למוצרים הינה בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981, ובהתאם לתנאי תקנון זה.
11.2. האחריות הינה לשנה מיום רכישת המוצר וניתנת על נזקי ייצור בלבד.
11.3. האחריות אינה כוללת שברים ו/או שריטות בעדשה ו/או נזק כתוצאה של שימוש לא סביר.
- חוסר הסתגלות
12.1. במסירת משקפי מולטיפוקל בפעם הראשונה, הלקוח יעבור הדרכה אצל אופטומטריסט מוסמך מטעם אופטיקה פריזמה שבה יקבל את כל המידע הדרוש להסתגלות המהירה ביותר לעדשות המולטיפוקל. הסתגלות יכולה לקחת כמה שעות עד כמה חודשים.
חשוב לציין כי ברכישת משקפי מולטיפוקל אצל אופטיקה פריזמה ניתנת אחריות המכסה מצב של חוסר הסתגלות לעדשות המולטיפוקל. הלקוח יהיה זכאי ל3 חודשי הסתגלות מיום קבלת משקפיים.
בחירת עדשה נכונה המתאימה לצרכי הלקוח תקל על הסתגלות מהירה יותר.
העיניים צריכות להתאים עצמן לראיה דרך עדשה רב מוקדית, לכן דרושה קצת סבלנות ובעיקר רצון להסתגל. 80% מההצלחה בהסתגלות מלאה נובעת מהרצון של הלקוח!
אחרי זמן ההסתגלות, הראיה הופכת טבעית יותר ונוחה. במידה של חוסר הסתגלות נזמין אתכם אלינו לבדיקה חוזרת בחינם באופטיקה, ונחליף לכם את המוצר ללא צורך בתשלום נוסף. כמו כן, תהיה לכם האפשרות להזמין בדיקת ראייה נוספת בבית העסק \ בית הלקוח – במקרה זה נא לפנות אלינו בוואטספ או במייל של שירות הלקוחות.
יצירת קשר
לשאלות או בירורים, ניתן לפנות לשירות הלקוחות במייל nayedet@prizma-optic.co.il , או בוואטספ 054-4807770 .